Zwrot 100 dni

zwrot.png

Na zwrot w naszym sklepie masz aż 100 dni od daty otrzymania produktu. 

Jak to zrobić?

1. Skontaktuj się z nami mailowo [email protected] lub telefonicznie +48 533 688 694.

2. W odpowiedzi dostaniesz od nas prosty formularz zwrotu.

3. Odeślij produkt na adres podany w formularzu zwrotu.

3.1. Do przesyłki dołącz oryginalny dowód zakupu (rachunek lub faktura VAT).

3.2. Pamiętaj, że wymieniany produkt nie może być używany i zniszczony oraz musi posiadać oryginalne metki.

3.3. Produkt odeślij do nas w oryginalnym niezniszczonym opakowaniu.

3.4. Zabezpiecz produkt, tak aby podczas transportu nie został uszkodzony.

4. Wartości towaru zwrócimy w przeciągu 7 dni, od daty otrzymania przesyłki, na wskazany rachunek bankowy.

Czym wysłać wymieniany lub zwracany towar?

Towar może zostać do nas wysłany każdym rodzajem transportu, jednak zalecamy wysyłkę kurierem lub pocztą przesyłką poleconą, aby towar dotarł szybko i bezpiecznie.


 2 lata Gwarancji

gwarancja.png

W naszym sklepie na wszystkie zakupione towaru udzielamy 2 leniej gwarancji.

Chcesz zareklamować towar?

1. Skontaktuj się z nami mailowo [email protected] lub telefonicznie +48 533 688 694.

2. W odpowiedzi dostaniesz od nas prosty formularz reklamacyjny.

3. Odeślij produkt na adres podany w formularzu reklamacyjnym.

3.1. Do przesyłki dołącz kopię lub oryginał dowodu zakupu (rachunek lub faktura VAT).

4. Reklamację rozpatrzymy w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji i braku możliwości usunięcia wady, wymienimy towar na pełnowartościowy lub zwrócimy Ci gotówkę. Wybór będzie należał do Ciebie. 

6. O decyzji w sprawie rozpatrzenia reklamacji zostaniesz niezwłocznie powiadomiony e-mailowo lub telefonicznie.

7. Towar może zostać do nas wysłany każdym rodzajem transportu, jednak zalecamy wysyłkę kurierem lub pocztą przesyłką poleconą, aby towar dotarł szybko i bezpiecznie.